سرمایہ کاری کی نگرانی اور بند کرنے کا طریقہ Exness سوشل ٹریڈنگ میں سرمایہ کار کے اکثر سوالات

سرمایہ کاری کی نگرانی اور بند کرنے کا طریقہ Exness سوشل ٹریڈنگ میں سرمایہ کار کے اکثر سوالات


سرمایہ کاری کی نگرانی اور بند کرنے کا طریقہ

ایک بار جب آپ اپنی پسند کی حکمت عملی کے تحت کسی سرمایہ کاری کا افتتاح کرلیتے ہیں تو ، اس کی نگرانی کرنا ایک اچھا خیال ہے کہ سرمایہ کاری کیسی ہورہی ہے۔

اپنی سرمایہ کاری کی نگرانی کے لئے:

  • اپنی سوشل ٹریڈنگ ایپ میں پورٹ فولیو آئیکن پر ٹیپ کریں۔
  • کاپی کے تحت ، آپ ان حکمت عملیوں کی فہرست دیکھیں گے جن کی آپ کاپی کررہے ہیں اور ان کی کارکردگی۔
  • اس کی کارکردگی کی تفصیلات دیکھنے کے لئے کسی سرمایہ کاری پر کلک کریں۔
  • نیچے لکھنے پر ، آپ اسٹاپ لاسس کو مرتب یا ترمیم کرسکیں گے اور سرمایہ کاری کے ل for منافع کے پیرامیٹرز لیں گے۔

کاپی خصوصیات اور انتباہات کو خود کار طریقے سے روکنے کے بارے میں تفصیلات کے لئے ، منسلک مضامین کا حوالہ دیں۔

اگر آپ کسی سرمایہ کاری کو بند کرنا چاہتے ہیں تو ، ان اقدامات پر عمل کریں:

  • منتخب کردہ سرمایہ کاری پر کاپی کرنا بند کریں پر تھپتھپائیں ۔
  • تصدیق کے ل displayed ، ظاہر کردہ اشارے پر دوبارہ کاپی کرنا بند کریں پر کلک کریں ۔
  • سرمایہ کاری کے بند ہونے کی تصدیق کے لئے آپ کو اسکرین پر ایک نوٹیفکیشن نظر آئے گا۔

کس قیمت پر سرمایہ کاری بند ہے اس بارے میں مزید تفصیلات کے لئے ، ذیل میں ہمارا مضمون پڑھیں ۔


کاپی ڈائیویڈینس کی خصوصیت کیسے کام کرتی ہے؟

جب کوئی حکمت عملی فراہم کرنے والا ان کی فنڈز میں سے کچھ اپنی حکمت عملی سے منافع کے طور پر واپس لے لیتا ہے تو ، کاپی ڈیویڈنڈ سرمایہ کاروں کو اس رقم کا تناسب منافع کے ساتھ فراہم کرتا ہے۔ کاپی منافع سرمایہ کاری کے اکاؤنٹ سے خود کار طریقے سے سرمایہ کار کے پرس میں منتقل ہوجاتا ہے۔ اس سے سرمایہ کاروں کو کمائی کا موقع ملتا ہے جیسا کہ حکمت عملی فراہم کنندہ کرتا ہے ، اور ان ادائیگیوں کو تجارتی مدت کے اختتام تک یا اس وقت تک محدود نہیں کرتا جب تک کہ سرمایہ کار حکمت عملی کی کاپی کرنا بند نہ کردے۔

کاپی ڈیویڈنڈ کے ساتھ غور کرنا ضروری ہے:

  • اگر کسی نقصان کی عکاسی ہوتی ہے تو ، کاپی ڈیویڈنڈ سرمایہ کار کے لئے محرک نہیں ہوگی۔
  • کسی بھی نقصان کو روکنے یا منافع کی ترتیبات میں ہونے والی تبدیلیاں کاپی ڈیویڈنڈ کی کٹوتی کے بعد اپ ڈیٹ ہوجائیں گی (اس کی ایک مثال بعد میں فراہم کی گئی ہے)۔
  • کاپی ڈیویڈنڈ کی وجہ سے آپ کے سیٹ الرٹس کو اپ ڈیٹ نہیں کیا جائے گا۔
  • کاپی گوئی کو کاپی ڈیویڈنڈ کے بعد تبدیل نہیں ہوتا ہے۔

فراہم کردہ منافع کی مقدار کا انحصار اس بات پر ہوگا کہ سرمایہ کار نے حکمت عملی میں کتنا سرمایہ لگایا ہے ، لیکن مندرجہ ذیل مثال کے طور پر ، ہم فرض کریں گے کہ سرمایہ کار حکمت عملی کی کاپی کرنے کے لئے 10٪ کا ارتکاب کر رہا ہے۔

کاپی ڈیویڈنڈ کے کام کرنے کا طریقہ یہاں ہے:

  • حکمت عملی فراہم کرنے والے کے پاس حکمت عملی میں 1 000 امریکی ڈالر کی ایکویٹی ہوتی ہے اور 30 ​​فیصد کمیشن ریٹ مقرر کیا جاتا ہے۔
  • ایک سرمایہ کار نے اس حکمت عملی میں 100 امریکی ڈالر کی سرمایہ کاری کی ، لہذا اس کا کاپی گتانک 0.1 (10٪) ہے۔
  • حکمت عملی فراہم کرنے والا 500 امریکی ڈالر کا منافع کرتا ہے۔ اس سے اس کے منافع کا حساب لگانے میں سرمایہ کاری ہوتی ہے: USD 500 * 0.1 = USD 50. اس کے بعد 30٪ کا کمیشن شیئر کیا جاتا ہے: حکمت عملی فراہم کرنے والے کے کمیشن کے طور پر امریکی ڈالر 50 * 30٪ = 15 ڈالر . 50 ڈالر - 15 امریکی ڈالر = 35 ڈالر سرمایہ کار کے کل منافع کے حصص کے طور پر۔

حکمت عملی فراہم کرنے والے کا انتخاب حکمت عملی کے کھاتے سے رقوم واپس لانے کے لئے کاپی ڈویڈنڈ کے دو ممکنہ منظرنامے موجود ہیں۔

منظر 1

  • حکمت عملی فراہم کرنے والے اپنے منافع کا صرف ایک حصہ - 200 امریکی ڈالر سے واپس لینا چاہتے ہیں ۔
  • واپسی کے وقت ، ایک کاپی ڈیویڈنڈ سرمایہ کار کو 20 امریکی ڈالر کی ادائیگی (حکمت عملی کے کمیشن ریٹ کے التواء) کے ساتھ نوازے گا ، جو 200 ڈالر کی حکمت عملی کی واپسی کی عکاسی کرتا ہے جس میں کاپی کرنے والے گتانک 0.1 کی ضرب ہے۔

منظر 2

  • حکمت عملی فراہم کرنے والا حکمت عملی سے اپنا سارا منافع واپس لینا چاہتا ہے: 500 امریکی ڈالر۔
  • واپسی کے وقت ، کاپی ڈیویڈنڈ سرمایہ کار کو 35 امریکی ڈالر (30 with کمیشن حساب کے بعد) کی ادائیگی کے ساتھ نوازے گا۔ چونکہ کاپی ڈیویڈنڈ میں سرمایہ کار کا حصہ صرف 35 امریکی ڈالر ہے لہذا یہ عین مطابق 10 فیصد متناسب شیئر کی حیثیت سے نہیں جھلکتی ہے ۔

کاپی ڈیویڈنڈ کس طرح نقصان کو روکنے اور فائدہ اٹھاتے ہیں؟

نقصان کو روکیں اور منافع کی ترتیبات صرف کاپی ڈیویڈنڈ کی کٹوتی کے بعد اپ ڈیٹ ہوں گی۔ ایک سرمایہ کار کی ایکویٹی کے طور پر 1 000 امریکی ڈالر ہے ، اور اسٹاپ نقصان 400 امریکی ڈالر کے برابر ہے اور منافع 1 600 امریکی ڈالر بنتا ہے۔ اگر ان کی کاپی ڈیویڈنڈ 300 امریکی ڈالر ہوجاتی ہے تو اسٹاپ نقصان 100 امریکی ڈالر سے ایڈجسٹ ہوجاتا ہے اور منافع 1 سو 300 ہوجاتا ہے۔ متبادل کے طور پر ، اگر کاپی ڈیویڈنڈ 500 امریکی ڈالر کے برابر ہے تو ، اسٹاپ نقصان مکمل طور پر حذف ہوجاتا جبکہ منافع لینے سے 100 امریکی ڈالر مقرر ہوجاتے۔


میں کب کمیشن ادا کروں؟

آپ کو حکمت عملی فراہم کرنے والے کو صرف اس صورت میں کمیشن کی ادائیگی کرنے کی ضرورت ہے اگر آپ نے اس کی حکمت عملی کو تجارتی دور میں نقل کرنے سے منافع کمایا ہو ۔ اگر سرمایہ کاری کو نقصان ہوتا ہے تو ، آپ اس وقت تک کمیشن کی ادائیگی نہیں کرتے جب تک کہ اس کے بعد کے تجارتی ادوار میں سرمایہ کاری کا منافع آپ کے نقصان سے زیادہ نہ ہوجائے۔

تجارتی مدت کے اختتام پر سرمایہ کاری کے مالی نتیجہ سے کمیشن کاٹ لیا جاتا ہے۔

اگر آپ اپنی سرمایہ کاری کو جلد بند کرنا چاہتے ہیں تو ، جب آپ کاپی کرنا چھوڑ دیں گے تو کمیشن کی کٹوتی کردی جائے گی۔ تاہم ، تجارتی مدت کے اختتام پر یہ حکمت عملی فراہم کرنے والے کو ہی ادائیگی ہوگی۔

ایک بار حکمت عملی تیار کرنے کے بعد حکمت عملی فراہم کرنے والے کے ذریعہ کمیشن کی فیصد تشکیل دی جاتی ہے اور اسے تبدیل نہیں کیا جاسکتا۔

اس طرح آپ حکمت عملی کے لئے کمیشن کی فیصد دیکھیں۔


کیا میں بیک وقت ایک سے زیادہ حکمت عملی کاپی کرسکتا ہوں؟

ہاں ، جب تک کہ آپ کے بٹوے میں کافی فنڈز دستیاب ہوں ، آپ ایک وقت میں ایک سے زیادہ حکمت عملی کاپی کرسکتے ہیں ۔ تاہم ، ان کو الگ سے سرمایہ کاری سمجھا جائے گا ۔

کاپی کرنے کے بارے میں مزید معلومات کے ل our ، ہمارا مضمون یہاں پڑھیں ۔


کیا بازار بند ہونے پر میں کاپی کرنا شروع / روک سکتا ہوں؟

ہاں ، آپ کر سکتے ہیں ۔ ہماری تازہ ترین ریلیز کے ساتھ ، ہم نے مارکیٹ بند ہونے پر سرمایہ کاروں کے لئے حکمت عملی (آخری دستیاب قیمتوں پر) شروع کرنے اور اس کی نقل کو روکنے کی صلاحیت متعارف کرائی ہے۔

یاد رکھنے کے لئے مفید نکات:

  1. اگر کسی حکمت عملی کے پاس کھلے احکامات نہیں ہوتے ہیں تو - آپ کسی بھی وقت روک سکتے یا کاپی کرنا شروع کرسکتے ہیں۔
  2. اگر کسی حکمت عملی کے صرف کریپٹو کرنسیوں میں کھلے احکامات ہوتے ہیں - تو آپ کسی بھی وقت اسے روک سکتے یا اس کی کاپی کرنا شروع کر سکتے ہیں کیونکہ کریپٹوکرنسی ٹریڈنگ 24/7 دستیاب ہے۔
  3. اگر کسی حکمت عملی کے دوسرے آلات پر کھلے احکامات ہوتے ہیں اور جب آپ بازار بند ہوتے ہیں تو نقل کرنا شروع کرنا / بند کرنا چاہتے ہیں تو وہاں دو ممکنہ نتائج برآمد ہوسکتے ہیں۔

اگر ان آلات کی مارکیٹ دوبارہ کھلنے تک 3 گھنٹے سے زیادہ کا وقت ہو تو ، آخری منڈی کی قیمتوں پر سرمایہ کاری کھولی / روکی جائے گی۔

ب.اگر ان آلات کی مارکیٹ دوبارہ کھلنے تک 3 گھنٹے سے بھی کم وقت ہوتا ہے تو ، سرمایہ کاری نہیں کھولی / رکے گی اور غلطی کی اطلاع ہو گی۔ مارکیٹ دوبارہ کھلنے کے بعد آپ کاپی کرنا شروع / روک سکتے ہیں۔

مختلف آلات میں مختلف تجارتی اوقات ہوتے ہیں۔

اگر میں متعدد حکمت عملیوں کی کاپی کر رہا ہوں تو ، کیا انھیں علیحدہ سرمایہ کاری سمجھا جائے گا؟

ہاں ، جب بھی آپ درخواست کے حکمت عملی والے صفحے پر ' سرمایہ کاری کھولیں' کو مارتے ہو ، آپ ایک نئی سرمایہ کاری تخلیق کرتے ہیں۔

ایک ہی وقت میں متعدد حکمت عملیوں کی کاپی ممکن ہے۔ ہر سرمایہ کاری کے اپنے مختص فنڈز ہوں گے اور اس کا اپنا کاپی گتانک ہوگا۔ منافع اور کمیشن بھی ہر سرمایہ کاری کے حساب سےلگتےہیں۔

نوٹ: متعدد بار ایک حکمت عملی کاپی کرنا بھی ممکن ہے۔


اگر میرے پاس متعدد سرمایہ کاری ہے تو ، ایک دوسرے پر کیسے اثر پڑے گا؟

اگرچہ یہ ممکن ہے کہ ایک سے زیادہ سرمایہ کاری ہو (مختلف یا ایک ہی حکمت عملی میں) ، ایک سرمایہ کاری دوسرے کو کسی طور پر متاثر نہیں کرتی ہے۔

ہر سرمایہ کاری کے اپنے لگائے ہوئے فنڈز ہوتے ہیں ، جس میں کاپی کرنے کے گنجائش اور کاپی آرڈر ہوتے ہیں۔ کسی سرمایہ کاری سے حاصل ہونے والے منافع کو حکمت عملی کی نقل کرنے کیلئے حکمت عملی فراہم کرنے والے کو ادا کیے جانے والے کمیشن کے حساب کتاب کے لئے استعمال کیا جائے گا ۔


میں کسی خاص حکمت عملی کی کاپی کیسے روک سکتا ہوں؟

حکمت عملی کی کاپی روکنے کے لئے یہ اقدامات کیے گئے ہیں:

  1. اپنے سوشل ٹریڈنگ ایپ میں لاگ ان کریں۔
  2. تلاش کریں اور مخصوص حکمت عملی کا انتخاب کریں۔
  3. ایک بار کھل جانے پر آپ کو مرکزی علاقے کے اوپری حصے میں کاپی کرنا بند کرنے کا آپشن نظر آئے گا ۔
  4. کارروائی کی تصدیق کریں اور آپ اب اس حکمت عملی کی کاپی نہیں کریں گے۔

ممکنہ منظرنامے جب آپ حکمت عملی کی کاپی کرنا چھوڑ دیں:

  • اگر کسی سرمایہ کاری کے کھلے احکامات ہیں : مارکیٹ کی موجودہ قیمتوں سے کھلے احکامات بند کردیئے جائیں گے ، تو نقل کا عمل رک جائے گا۔
  • اگر کسی سرمایہ کاری کے کوئی کھلے احکامات نہیں ہیں تو : کاپی کرنے کا عمل رک جائے گا۔
نوٹ: اگر آپ مارکیٹ بند ہونے پر کاپی روکنے کا انتخاب کررہے ہیں (مثال کے طور پر ، ہفتے کے آخر میں) ، تو اس کے دو ممکنہ نتائج برآمد ہوسکتے ہیں۔
  • اگر مارکیٹ کے دوبارہ کھلنے تک 3 گھنٹے سے زیادہ وقت ہے تو ، مارکیٹ کی آخری قیمتوں پر سرمایہ کاری رک جائے گی۔
  • اگر مارکیٹ دوبارہ کھلنے تک 3 گھنٹے سے بھی کم وقت ہے تو ، سرمایہ کاری بند نہیں ہوگی اور غلطی کی اطلاع ہوگی۔ مارکیٹ دوبارہ کھلنے کے بعد آپ کاپی کرنا روک سکتے ہیں۔

سرمایہ کاری کا آٹو اسٹاپ

اگر کسی حکمت عملی کی ایکویٹی 0 پر آ جاتی ہے تو ، حکمت عملی کو رک جانے کا تجربہ ہوتا ہے۔ جب ایسا ہوتا ہے تو ، حکمت عملی متحرک رہے گی اور حکمت عملی فراہم کرنے والے کو تجارت جاری رکھنے کے لئے مزید فنڈز جمع کرنے کا موقع فراہم کرے گی۔ اس صورت میں ، حکمت عملی میں موجودہ سرمایہ کاری کی ایکویٹی بھی 0 پر آ جاتی ہے اور کاپی گتانک 0 تک رہ جاتی ہے۔

اگر کوئی حکمت عملی فراہم کرنے والا جمع کرتا ہے اور بعد میں تجارت کرتا ہے تو ، سرمایہ کاری 0 حجم کے ساتھ 0 کاپی گتانک کی عکاسی کرتی رہے گی۔

0 حجم اور 0 کاپی گتانک کے ساتھ بہت ساری سرمایہ کاری سے بچنے کے ل a ، ایک حکمت عملی جس نے اسٹاپ آؤٹ کا تجربہ کیا ہے ، اسٹاپ آؤٹ کے 7 دن کے اندر خود بخود ان سرمایہ کاری کو بند کردے گی۔ یہ ایک خودکار عمل ہے جو حکمت عملی میں فعال سرمایہ کاری کی اصل تعداد کو بہتر طور پر ظاہر کرنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔

حکمت عملی کے بارے میں مزید معلومات کے ل we ، ہم آپ کو مشورہ دیتے ہیں کہ مزید معلومات کے ل a حکمت عملی میں کیا ہوتا ہے ۔


کیا میں کسی مخصوص آرڈر کو بند کرسکتا ہوں جس کی حکمت عملی میں کاپی کی گئی تھی جس میں میں نے لگائی تھی؟

نہیں ، جب کوئی سرمایہ کار حکمت عملی کی کاپی کرنا شروع کرتا ہے تو ، حکمت عملی میں حکمت عملی فراہم کرنے والے کے ذریعہ کیے گئے تمام احکامات اس کے بعد کی گئی سرمایہ کاری میں کاپی ہوجاتے ہیں۔ کوئی سرمایہ کار سرمایہ کاری کے اندر کچھ یا مخصوص احکامات کو بند نہیں کرسکتا ، لیکن تمام احکامات کو اپنے اندر بند کرنے کے لئے حکمت عملی کی مکمل طور پر نقل کرنا روک سکتا ہے۔

حکمت عملی ایک ایسا اکاؤنٹ ہوتا ہے جو حکمت عملی فراہم کرنے والے کے ذریعہ کیے گئے آرڈرز کو ریکارڈ کرتا ہے۔

سرمایہ کاری ایک ایسا اکاؤنٹ ہوتا ہے جب کوئی سرمایہ کار حکمت عملی کی کاپی کرنا شروع کرتا ہے۔

مزید معلومات کے ل the ، سرمایہ کار ہونے کے لئے اسٹارٹر گائیڈ کے ل this اس لنک کی پیروی کریں ۔


میرے سرمایہ کاری کے اکاؤنٹ میں میری ایکویٹی منفی کیوں ہے؟

اگر کسی حکمت عملی کی ایکوئٹی 0 یا اس سے کم ہوجاتی ہے تو ، حکمت عملی کے تمام کھلے کاروبار خود بخود بند ہوجاتے ہیں (اسے اسٹاپ آؤٹ کہا جاتا ہے)۔ بعض اوقات یہ تبدیلی حکمت عملی کے ایکوئٹی سے بھی بڑا ہوتا ہے ، لہذا حکمت عملی میں منفی توازن پیدا ہوتا ہے۔ جب ایسا ہوتا ہے تو ، حکمت عملی کی ایکوئٹی کو 0 پر ایک خاص سکرپٹ کمانڈ ، NULL_command کے ذریعہ دوبارہ سیٹ کیا جاتا ہے ۔

جب حکمت عملی رکنے کی وجہ سے منفی ایکویٹی تک پہنچ جاتی ہے تو ، اس حکمت عملی کی کاپی کرنے والی سرمایہ کاری بھی منفی ایکوئٹی کی عکاسی کر سکتی ہے۔ اس معاملے میں ، سرمایہ کار کو حکمت عملی کی کاپی کرنا بند کردینا چاہئے ، لہذا اسی کمانڈ ، NULL_command کے ذریعہ انویسٹمنٹ میں ان کی ایکویٹی 0 پر دوبارہ ترتیب دی جاسکتی ہے ۔

اہم: کسی سرمایہ کاری کو بند کرنے کے بعد پرس کے توازن کے منفی نتائج کو بیماری میں نہیں لیتے ، کیونکہ منفی توازن کی تلافی کی جاتی ہے۔

ہم مزید معلومات کے ل an کسی سرمایہ کار کے لئے کاپی کرنے کے عمل پر پڑھنے کی سفارش کرتے ہیں ۔


کیا ایک سرمایہ کار ہونے میں کوئی کمی ہے؟

یہ آپ کی اپنی ترجیحات ، اور تجارت کے انداز پر منحصر ہے ، لیکن آپ کو ایک سرمایہ کار ہونے کی صورت میں بہت سی چیزوں سے آگاہ ہونا ضروری ہے:

  • کمیشن : جب آپ کی کاپی شدہ سرمایہ کاری منافع بخش ہوجاتی ہے تو ، حکمت عملی فراہم کرنے والے کے ذریعہ مقرر کردہ کمیشن ریٹ کی قیمت منافع میں سرمایہ کاروں کے حصہ سے زیادہ ادا کی جاتی ہے۔ حکمت عملی فراہم کرنے والوں کو بہترین تجارت کرنے کے لئے کمیشن ایک لازمی ترغیب ہے۔
  • وقت : یہ ممکن ہے کہ کوئی سرمایہ کار منافع بخش حکمت عملی کی کاپی کرنا شروع کردے ، لیکن منافع کمانے کی خاطر نہیں کیونکہ سرمایہ کار کاپی کرنے کے دوران اس حکمت عملی میں اضافہ نہیں ہوا تھا۔ یہ سرمایہ کار کے ذریعہ کی جانے والی کاپی ایکشن کے وقت کی وجہ سے ہے۔
  • کنٹرول : ایک سرمایہ کار حکمت عملی کی کاپی کرنے یا حکمت عملی کی کاپی روکنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ حکمت عملی فراہم کرنے والے کی تجارت پر ان کا کوئی کنٹرول نہیں ہے ، اور اس سے تاجروں کو مزید مایوسی ہوسکتی ہے۔
  • رسک مینجمنٹ : ایک سرمایہ کار کی حیثیت سے ، آپ کو رسک سے محفوظ نہیں ہے اور آپ کو سوشل ٹریڈنگ کے تناظر میں اپنی رسک مینجمنٹ کی حکمت عملیوں پر غور کرنا چاہئے۔ یہ سرمایہ کار کی اپنی ذمہ داری ہے کہ وہ خود ہی اپنی ذمہ داری کو برداشت کریں۔

ان تمام خرابیوں کو اچھ riskے رسک مینجمنٹ اور محتاط غور و فکر سے کم کیا جاسکتا ہے۔ ہم تجویز کرتے ہیں کہ حکمت عملی میں کیا ہوتا ہے اس کے بارے میں مزید پڑھیں تاکہ آپ ان کا بہتر انتظام کرسکیں۔

Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!