کالر کی حکمت عملی کیا ہے؟ میں انہیں Exness میں کیوں استعمال کروں گا

کالر کی حکمت عملی کیا ہے؟ میں انہیں Exness میں کیوں استعمال کروں گا

کالر حکمت عملی کیا ہے؟

ایک کالر حکمت عملی ایک دفاعی ایکویٹی ڈرامہ ہے جس میں ایک سرمایہ کار کسی حد تک الٹ جانے کی صلاحیت کو ترک کرنے کے بدلے میں اسٹاک میں کمی کو محدود کرنا چاہتا ہے۔ اس حکمت عملی کو ہیج ریپر کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔

سرمایہ کار اسٹاک میں لمبی پوزیشن خریدتا ہے ، جس میں قیمت بڑھ جانے پر اسے فائدہ ہوگا ، حالانکہ بنیادی اسٹاک خریدنے کے بغیر حکمت عملی بھی پوری ہوسکتی ہے۔ اسی کے ساتھ ، وہ اسٹاک پر ایک پیسہ سے باہر والا پیس آپشن بھی خریدتا ہے اور ایک ہی میعاد ختم ہونے کی تاریخ کے ساتھ ، باہر سے پیسہ کال آپشن فروخت کرتا ہے۔ رقم سے باہر کا مطلب یہ ہے کہ آپشن کی کوئی موروثی قیمت نہیں ہوتی: اسٹاک کی قیمت پٹ آپشن کی ہڑتال کی قیمت سے زیادہ اور کال آپشن کی ہڑتال کی قیمت سے کم ہوتی ہے۔

یہاں ایک مثال:
سرمایہ کار اے بی سی کارپوریشن کے 100 حصص 50 امریکی ڈالر میں خریدتا ہے۔ اسی وقت ، وہ 45 پونڈ امریکی ڈالر کی ہڑتال کی قیمت کے ساتھ ایک پُٹ آپشن خریدتے ہیں اور 55 ڈالر کی ہڑتال کی قیمت کے ساتھ کال آپشن فروخت کرتے ہیں۔ اگر اسٹاک کی قیمت میں کمی واقع ہوتی ہے تو ، سرمایہ کار 5 US امریکی ڈالر سے زیادہ کا نقصان نہیں کھا سکتا کیونکہ اس سے آپشن متحرک ہوجاتا ہے۔ لیکن اگر حصص کی قیمت میں اضافہ ہوتا ہے تو ، کال آپشن کی وجہ سے سرمایہ کاروں کا حصص 5 امریکی ڈالر فی حصص پر مشتمل ہے۔ دوسرے الفاظ میں ، سرمایہ کار اپنا ممکنہ فائدہ 5 US امریکی ڈالر میں بڑھاتا ہے لیکن ممکنہ نقصان کو 5 US امریکی ڈالر سے زیادہ تک محدود نہیں کرتا ہے۔


میں کالر کی حکمت عملی کیوں استعمال کروں گا؟

عام طور پر ، سرمایہ کار کالر حکمت عملی کا استعمال کرتے ہیں کیونکہ وہ اسٹاک کی طویل المدتی الٹا صلاحیت پر یقین رکھتے ہیں لیکن مجموعی مارکیٹ میں قریب مدت کی کمی کے بارے میں پریشان ہیں ، جو اسٹاک کی قیمت کو گھسیٹ سکتے ہیں۔ اسی طرح ، وہ اسٹاک میں طویل مدتی صلاحیتوں میں تیزی سے منسلک ہوسکتے ہیں لیکن قلیل مدتی میں مبتلا ہیں۔ سرمایہ کار بھی کالر کو کسی منافع میں بند کرنے کے لئے استعمال کرتے ہیں جبکہ کچھ الٹا قربانی دینے کو تیار رہتے ہیں۔

کارکنوں کے سرمایہ کاروں اور معاندانہ ٹیک اوور فنکاروں کے ذریعہ کبھی کبھی ایک ہدف کمپنی میں ایکوئٹی پوزیشن قائم کرنے کے لئے بھی کالر کی حکمت عملی استعمال کی جاتی ہے جبکہ ان کی منصوبہ بندی میں ناکامی اور ہدف کمپنی کی اسٹاک کی قیمت گرنے کی صورت میں تحفظ فراہم کرتے ہیں۔


کالر اسٹریٹیجی کی مثال

مثال کے طور پر ، کارکن سرمایہ کار ایڈورڈ برسن نے بینکوں کے کاروبار کی حکمت عملی پر اثر انداز ہونے کے لئے بینکوں کے بورڈ آف ڈائریکٹرز میں ایک نشست جیتنے کی امید میں بارکلیس پی ایل سی میں 5.5 فیصد حصص بنایا ہے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق ، برامسن فرم ، شیربورن انویسٹرز نے ، بینک آف امریکہ کے ایک 1.4 بلین امریکی ڈالر کے قرض کی مدد سے اپنا حص builtہ تعمیر کیا جس میں "پوٹ اینڈ کال آپشنز کا ایک سلسلہ شامل ہے جو حصص کو کسی خاص سطح سے نیچے گرنے پر اسے نقصانات سے بچاتا ہے۔ جبکہ اس کے الٹا کو بھی محدود کرتے ہوئے۔ "

فنانشل ٹائمز کے مطابق "فنڈڈ ایکویٹی کالر حالیہ برسوں میں سافٹ بینک جیسے انتہائی قابل گروپوں کے ساتھ مقبول ہوا ہے کیونکہ اس سے وہ روایتی قرض سے کہیں زیادہ فائدہ اٹھانے والے عوامی تجارت میں بڑے عہدوں کو حاصل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔"


خلاصہ

ایک کالر حکمت عملی ایک دفاعی ایکویٹی ڈرامہ ہے جس میں ایک سرمایہ کار اسٹاک میں کمی کو محدود کرنے کی کوشش کرتا ہے لیکن اگر قیمت بڑھ جاتی ہے تو فائدہ حاصل کرلیتا ہے۔ حکمت عملی ، جسے ہیج ریپر کے نام سے بھی جانا جاتا ہے ، میں منفی پہلو کے خطرہ کو بچانے کے لئے ایک پیسہ سے باہر پیس آپشن خریدنا اور بیک وقت پیسہ سے باہر پیسہ فروخت کرنا بھی شامل ہے جو فائدہ کو محدود رکھتا ہے۔ متحرک سرمایہ کاروں کے ذریعہ دشمنوں کے قبضے میں خود کی حفاظت کے لئے بھی حکمت عملی کا استعمال کیا گیا ہے۔

فرضی / مصنوعی کارکردگی: یہ نتائج مصنوعی یا فرضی کارکردگی کے نتائج پر مبنی ہیں جن کی کچھ موروثی حدود ہوتی ہیں۔ کارکردگی کے اصل ریکارڈ میں دکھائے گئے نتائج کے برعکس ، یہ نتائج اصل تجارت کی نمائندگی نہیں کرتے ہیں۔ اس میں کوئی نمائندگی نہیں کی جارہی ہے کہ کوئی بھی اکاؤنٹ جس میں دکھایا جارہا ہے اسی طرح کے نفع یا نقصان کو حاصل کرے گا یا اس کا امکان ہے۔ مصنوعی یا فرضی تجارتی پروگرام عام طور پر ہند کی روشنی کے فوائد کے ساتھ تیار کیے گئے ہیں ، ان میں مالی خطرہ شامل نہیں ہے ، اور ایسے دیگر عوامل ہیں جو حقیقی تجارتی نتائج کو منفی اثر ڈال سکتے ہیں۔
Thank you for rating.
ایک تبصرہ کا جواب جواب منسوخ کریں
براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!

ایک تبصرہ چھوڑ دو

براہ مہربانی اپنا نام درج کریں!
براہ کرم صحیح ای میل ایڈریس درج کریں!
براہ کرم اپنی رائے درج کریں!
جی recaptcha فیلڈ کی ضرورت ہے!